מנהל משימות בעזרת היומן של גוגל (Google calender

מתקשה להתמודד עם ניהול המשימות המשרדיות?

השתמש ביומן השנה של גוגל!

כלי נהדר לניהול משימות מכל מקום.

בעזרת השימוש ביומן של גוגל אתה יכול לנהל משימות ולעקוב אחר השלמתן מכל מקום.


  • פשוט וקל לשימוש
  • נותן למנהל שליטה מלאה
  • חוסך זמן וכסף

פירוט מחירים:
חינם!
הפתרון הזה דורש רק יומן שנה של גוגל.


תיאור:
דרך עבודה פשוטה- ניתן להשתמש ביומן, להתאימו ולשנותו בכל עת לפי צרכי המשרד אחרי הבנת עיקרון ההפעלה הפשוט.

1. צור ושתף עם עובדי המשרד 3 סטאטוסים (היומנים שלי):

א.     משימות לעשות

ב.     משימות בעת ביצוע

ג.      משימות שהושלמו

2. פרסם אירוע (משימה) ביומן.

3. כאשר עובד מתחיל לבצע משימה הוא משנה את סטאטוס המשימה (האירוע) ל- ב. משימות בעת ביצוע

(כך מיידע את האחרים שהמשימה בטיפול).

4. כאשר העובד משלים את המשימה- הוא משנה את הסטאטוס ל- ג. משימות שהושלמו כך שכל עובדי המשרד ידעו שהמשימה הושלמה!

בעזרת כלי זה יוכל המנהל לדעת בדיוק מתי משימות הושלמו ועל ידי מי!