כלים‏ > ‏

ניהול קשרי לקוחות

מתקשה לעקוב אחרי כל הלקוחות שלך?
הרשימות שלך מתבלגנות כל הזמן?

אפליקצייה פשוטה וחינמית!
בלי להסתבך, תוכל לנהל בעזרת האפליקציה עשרות מסמכים וכך לעקוב בקלות אחרי מצב כל הלקוחות שלך!

פירוט מחירים: 
חינם!
כל מה שנדרש הוא חשבון משתמש בGmail!

איך להשתמש באפליקציית ניהול קשרי הלקוחות שלנו:

     1. כדי להתחיל לעבוד עם אפליקציית הניהול שלנו צור עותק של המסמך, שבאופן אוטומטי .
         יישמר בדף הבית של חשבון ה- Google Docs שלך .
     2. כנס לתפריט Add History ומשם לחץ על Create folder for all files. (שים לב!
         רק מי שיצר את העותק יכול ליצור תיקייה!)
     3. הוסף את פרטי הלקוחות שלך בטבלה.
     4. כדי ליצור ללקוח קובץ עם היסטורייה, או לעדכן קובץ קיים, בחר לקוח כלשהו,
         לחץ על שמו, וכעת גש שנית לתפריט, והפעם בחר באפשרות Add history to selected client.
         בחלון שייפתח - כתוב מה שתבחר שיופיע בקובץ, ולחץ על Add to client history.
         ההיסטוריה נוספה לקובץ!

בעזרת כלי זה תוכל לעקוב ולנהל את כל קשרי הלקוחות שלך בקלות יותר מאי פעם!

אז קדימה, בדוק את אפליקציית ניהול קשרי הלקוחות שלנו!

Comments