כלים‏ > ‏

ארגון אנשי קשר

מתקשה לארגן רשימה של כל אנשי הקשר שלך בקובץ אחד?
אתם כמה אנשים ואתם מעוניינים שכל אנשי הקשר של כולם יופיעו באותו המקום?
רוצה להשיג את כל אנשי הקשר של חבריך בבת אחת בדרך פשוטה וקלה?

אפליקציית הארגון שלנו היא הפתרון!
וכל מה שהיא דורשת - זה רק חשבון דואל של Gmail.

מה זו אפליקציית הארגון שלנו?
זהו גליון אלקטרוני פשוט, שבלחיצה על כפתור - ייגש לחשבון הג'ימייל שלך, יוציא את כל אנשי הקשר שלך, ויארגן אותם ואת כל המידע עליהם בצורה נוחה, קלה וברורה.
אפשרות נוספת בגיליון הזה היא לעבור על כל אנשי הקשר הקיימים בו להוסיף אותם לחשבונך. כך שניתן למשל להעביר אותו בין כל החברים, ושכולם ירשמו בו את שמם והמייל שלהם, ולאחר תום הסבב - מספיקה לחיצת כפתור פשוטה וכל הרשימה אצלך!

הוראות ליצירת ארגון חדש והפעלתו:
        1. כדי להתחיל לעבוד עם אפליקציית ארגון אנשי הקשר שלנו, צור עותק של המסמך,
            שבאופן אוטומטי יישמר בדף הבית של חשבון ה- Google Docs שלך.
        2. כדי לייבא את אנשי הקשר שלך, פשוט לחץ על התפריט של contacts sync ושם על import contacts.
        3. כדי לייצא אנשי קשר מהמסמך לחשבון הGmail שלך, פשוט לחץ על התפריט שוב, והפעם על export.

נסה את אפליקציית הארגון!


Comments